19. 10. 2012

Preview chart (43/12)

For Tracy Hyde - Shady Lane Sherbet




Přiznám se, že mám slabost k Asijské shoegaze scéně, především té z Japonska. Je to určitě tím, že je v ní cítit srdce a radost, kterou do toho interpreti dávají. Nová formace, která si říká For Tracy Hyde je toho příkladem a nabízí nám jí Japonský indie label Canata. Debutové EP Juniper And Lamplight obsahuje celkem 6 písní. Já minulý týden nasadil dvojku A Clockwork Lemon, ovšem když jsem si o pár dní později pustil následující Shady Lane Sherbet, naprosto mě tahle kouzelná skladbička dostala! Jejich mix kytar a synťáků a do toho ten hlásek je prostě geniální! Doporučuji obzvášt tento track pořádně doma vosolit, abyste poznali tu sílu. Jejich skladba Her Sarah Records Collection, která tam není se objevila na splitku Flower Pool EP společně s Boyish v září. Mě se tohle dílo líbí i jako celek, takže jsem ho zařadil mezi letošní nejlepší EP a to rovnou na jedničku!




(Juniper And Lamplight EP - Canata / 9.10.2012)

The New Division - Night Escape (Ft. Keep Shelly in Athens) /EP/


You Walk Through Walls - Sleepwalking (Destroyed Places 10")


Funeral Suits - Hands Down


Io Echo - When the Lilies Die (Io Echo 12")



Žádné komentáře:

Category

Search my blog

Archiv blogu

History my chart

1981-1987 :Top 20

1988-1991:Pauza

(pouze Bilance + Singly měsíce)

1992-1998:Top 20

1999-2002:Top 20,Top 35,Top 50

2003:Top 20 1 za 14 dní

2004:Top 25

2005:Top 30,Top 40

2006-? Top 50

Favorite posts

Pravidelní čtenáři

serbachart

serbachart
My personal chart ©Eduard Serba Serbousek

Translate